2014. március 5., szerda

Kínai kellevél sörtésztában..

Ezt tulajdonképpen ötletnek gondoltam... meglátjuk.
Halat készítettem sörtésztában és megmaradt egy kis keverék,véletlenül
volt otthon egy törpe  kínai kelem.Leszedtem a leveleket,egyszerűen
beleforgattam a sörtésztába,kisütöttem.Mit mondjak,nagy sikere volt!!!
Tudom ,nem újdonság zöldségek leveleit,virágait ily módon kisütni.
Ugyanúgy mártással finom "étel".
Hozzávalók:
  • 1 db kis méretű kínai kel
  • 1-2 dl sörtészta/tojás,liszt,sör/ ...enyhén sózva,borsozva
A kelleveleket leszedem,megmosom,papír törlővel leitatom.
A vastag rész végéből 1 cm-t levágok.
Beleforgatom a sörtésztába,forró olajban kisütöm.
Tálalható egyéb ily módon kisütött húsokkal...magában pedig madársalátával,
jégsalátával fogyasztható.Öntetnek ..fokhagymás,joghurtos mártás.
Jó étvágyat kívánok ...Mari


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése