2015. február 12., csütörtök

Krémleves--csicsókával.

Mostanában sokszor találkozom az üzletekben a csicsókával.Kedvelem,régen készítettem belőle krémet.A hűtőben volt zöldség maradék--hát,vettem hozzá csicsókát.
Mivel elég intenzív íze van egy kicsit féltem mi lesz a végeredmény???Csúcs finom lett.



Hozzávalók:

  • 3 db nagyobb méretű csicsóka
  • 1/3-nyi brokkolli
  • 3 db kis sárgarépa
  • 1 kis fehérrépa
  • fél fej zeller
  • 1 hagyma
  • 3 gerezd fokhagyma
  • 1 kis paradicsom héja nélkül
  • fél paprika
  • 2 kanál sűrített paradicsom
  • só,bors ,vegeta
  • 1 főzőtejszín
  • 2 kanálnyi liszt
  • olaj



A csicsókát és a többi zöldséget megtisztítom,kockázom.Olajon megfuttatom a hagymát,fokhagymát,majd rádobom a zöldségeket,egy kicsit párolom,majd bőven felöntöm vízzel.Ízesítem sóval,borssal,vegetával,sűrített paradicsommal.Puhára főzöm kb . félóra.
Tejszínes lisztes habarással sűrítem,turmixolom,egyet fő és készen is van.
Tálaláskor vágok rá snidlinget,adható hozzá füstölt reszelt sajt is.
Mit mondjak,komolyan finom .... kijön a csicsóka kissé édeskés íze.Nem is kíván más fűszert.




Jó étvágyat kívánok...MARI


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése