2015. február 15., vasárnap

Pangasius--pikáns gomba--rizs

Tudom,sokuknak külön véleményük van a pangasiusról,nekem is.Kedvelem ezt a halfajtát,mint minden más halat....sok-sok elkészítési móddal.
Hozzájutottam apróbb ,gusztusos darabokhoz.Nem volt rajta zsír sem--szóval nekem való.

Természetesen más hallal pl.afrikai harcsafilé,vajhal stb... is elkészíthető.






Hozzávalók:
  • 70 dg pangasius
  • hal fűszerkeverék
  • kukoricadarás ,magos panír
  • 25 dg apró gomba,tisztítva félbevágva
  • 2 evőnyi  JULIENNE zöldségkeverék  / szárított zöldségek,nagyobb darabokban/
  • só,bors,chili
  • 1 fej hagyma kockázva
  • 3 gerezd fokhagyma kockázva
  • 3/4 bögrényi rizs
A tisztított ,szárazra törölt halat fűszerkeverékkel megszórom,félre teszem.

Rizst leöblítem ,forró olajon pirítom,majd felöntöm másfélszeres meleg vízzel,só,bors,esetleg vegeta ízesítés,fedő alatt főzöm, amikor félpuha elzárom alatta gázt.
A gombát wokban készítem.Forró olajon a hagymát pirítom,majd a fokhagyma kerül hozzá,utána a gomba.Vizet nem öntök alá ,fűszerezem,hozzáadom a Julienne keveréket is,és egy pötty chilit is,igy lesz pikáns íze.
A halat megforgatom a panírban , forró olajon--lehetőleg teflonban--mindkét oldalát megsütöm,ropogósra.Papírtörlőre szedem.
Halat,rizzsel,pikáns gombával tálalom. Citromról ne feledkezzünk meg!!!!




Jó étvágyat kíván....MARI

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése