2014. május 25., vasárnap

Furcsa páros...epres crumble ,rozmaringos pannacotta..

Eperözön van,vettem .......de másnapra egy kicsit megpuhult.
Pannacottát régóta akartam készíteni...crumblit is.
Mindkettőt elkészítettem kisebb mennyiségben.
Gondoltam együtt is fincsi...nem csalódtam.


Hozzávalók:--pannacottához
  • egyenlő mennyiségű tej,tejszín...2dl
  • vaníliás cukor
  • reszelt citromhéj
  • csipet rozmaring
  • 1 zacskó zselatinpor
A tejet,tejszínt épphogy forraltam,hozzáadtam a zselatint,citromhéjat,rozmaringot.

Vízzel öblített tálkákba öntöm. Hűtőben fél napot dermesztem.

Crumblihoz:
  • 70 dg eper ,tisztítva,félbevágva
  • liszt,hideg margarin,cukor ..kézzel összedolgozva,hogy szemcsés maradjon.
  • margarinnal kikenve egy közepes jénai
A kikent jénaiba teszem ,kissé cukrozott epret.Kézzel rászórom a szemcsés ,lisztes,
cukros ,margarinos keveréket./lehet ebbe is tenni egy pötty rozmaringot/
Sütőben megsütöm....az eper miatt a sütési idő hosszabb.
Akkor jó,ha a teteje kicsit megpirult ,és az alján nincs eperfolyadék.
Kockára,háromszögre vágva,pannacottával tálalom.



Jó étvágyat kívánok...Mari

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése