2014. május 14., szerda

Májkrém..

Cím ...egyszerűen,csak májkrém.Készítettem már sertésmájból,pulykamájból,
csirkemájból......aszalt szilvával,vörösborral......zöldségekkel.
Most maradok a legegyszerűbb változatnál.
Kérték,hogy tegyem közzé én is.
A fotók közül nehéz választani.
Ez a csirkemájas változat.

Hozzávalók:
  • 500 gr csirkemáj--tisztítva
  • 3  db lilahagyma kockázva
  • 3 gerezd fokhagyma kockázva
  • 3-4 kanál sertészsír
  • só,durva színes bors,pötty oreganó
  • fél piros paprika kockázva
A felolvasztott zsíron a hagymát megpirítom,hozzáadom a fokhagymát,
és a kockázott paprikát,majd a májat.Nagy lángon addig sütöm,míg a 
közepe nem marad véresen.
Ha kihűlt robotgéppel pürésítem.Ha kell,még ízesítem.
Pirítóssal a legfinomabb.

Ez a sötétebb változat a vörösboros,aszalt szilvás...pulykamájjal,sertésmájjal.
Ebben az esetben ,sütéskor adom hozzá a vörösbort ....csak fél pohárnyit,
és kb.6-7 szem vágott aszalt szilvát.Kicsit tovább pirítom...utána pürésítem.


Ez a pulykamájas változat.

Jó étvágyat kívánok...Mari


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése